I REMEMBER EVERY WORD YOU SAID

Jag kan inte säga att jag är så glad som på bilden med min dator just nu. Igår satt jag aslänge för att få hem movie maker, försökte nog 5-7 gånger, inget funkade. Igår satt jag aslänge med att installera träningsexcel, försökte nog fler gånger där. Inget funkade. Nämnde jag att jag försökte rensa bort mina bildmappar på min mobil för det tog för mycket utrymme och jag har redan dom mapparna på datorn, och satt aslänge med det. Nämnde jag också att efter ett bra tag så kom det helt plötsligt upp att jag var tvungen och ÅTERSTÄLLA den satans mobilen för 2:A gången?!?! Förra gången försvann ALLT. Denna gång fick jag lite tur. Bilderna var kvar, men apparna + all min musik är nu borta. Tekniska grejjer är inte min grejj. Jag och min dator har inte det där perfekta förhållandet som vi en gång i tiden hade.. I miss you!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0