THOSE DAYS ARE GONE, I THINK OF THEM NOW AND THEN

Ramsau, bästa Ramsau, take me back.
 
 
- Jag saknar Jonas så himla mycket. Saknar han mer och mer för varje dag som går. VARFÖR? den ständiga frågan som är i hjärnan varenda dag och det gör lika ont varje gång då jag vet att saker inte kan förbli ogjorda. Ord kan egentligen inte beskriva den stora saknad som finns av honom.
- Jobbig dag igår, det var igår du skulle fylla 18 år, ta körkort, vi skulle fira dig, dagen du längtat till så himla mycket.
- Backtestet gick dåligt. Känslan man har när man tycker det går bra, men sen får se att man försämrade sig..
- Känner mig stressad när prov och inlämning knackar på dörren. Att jag måste bli klar med rapporten innan vi far till skol-sm gör inte saken bättre..
 
Nu ett försök till positiva saker:
+ Det snöade igår, så byn är i vitt slag!
+ Snart Skol-SM
+ Torsdagsfika imorrn made by Erik, JP2  och Danne. Hoppas det blir el succé?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0