EENIE MEENIE


Igår var en sjukt bra dag. Thaimat och blåbärskaka, med andra ord spelades, kan inte säga att jag var en hejjare på det heller, och finaste julle färgade mitt hår, är så sjukt nöjd och hon gjorde det jätte fint! tack så mycket jullegulle!!! Kvällens höjdpunkt stod Justin Bieber för. Vi var ett par stycken som såg Never say never, och det blev ännu mer magiskt i höets grymma surround anläggning. Folkans bästa ljudanläggning, givet! Nostalgin från bieber hysterin jag hade för några år sen kom tillbak i minnet och My world 2.0 ska nötas i mina högtalare hädanefter. Idag har jag ätit god thailunch med Sigge och sprint-dm har hunnit gå av stapeln. Nu väntar jag in mörkret och natt-dm med lite gossip girl. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0