I HAD THE TIME OF MY LIFE

Snackade med Sixten igår, han sa att han och oskar satt och kollade igenom bilder från Ukraina. Eftersom en viss person pajjade min mobil så försvann alla mina bilder. Som tur var fotade jag och ellen nästan samma saker så har fått bilder av henne!! (Du e guuuldväärd! men det visste du redan) Har tänkt mycket på Ukraina dom senaste dagarna. Helt galen vecka i Ukraina och helt galet kul vi hade det. En av dom bästa upplevelserna jag har fått uppleva. Kan faktiskt vara den bästa hitills. Att jag fick uppleva när Joar, Markus och Jonas tog JVM-guld slår ganska mycket det med. Minns hur glad jag var för deras skull. För min egna del gick det inge bra alls. Skulle göra allt för att få uppleva denna fantastiska resa igen med världens bästa gäng. För vi hade det så himla kul! Så mycket skratt och galenheter man fått uppleva med dessa människor. Bilderna dom satt och kollade på är barnförbjuda på denna blogg. Säger bara en sak: UKRAINE INSANE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0