JAG GER DIG MIN MORGON, JAG GER DIG MIN DAG

Igår gick jag med plutten till mormor&morfar där det bjöds på
nybakat bröd och rulltårta och glass, det går aldrig någon nöd på en när man är hos dom ;) fångarna på fortet blev det också, sen sov jag över. Sov ofta över hos dom när jag var liten, har verkligen saknat det! Idag var det höstkampen och det gick skit. Känner att det håller på att gå över en gräns nu, hur dålig får man va.. men var bara 1an jag sjabblade bort (surpriseeee) och det var en grov bom de! Skol-sm får bära
eller brista, men hoppas att man får avsluta säsongen på nått positivt sätt iaf! Imorrn blir det patrullstafett med isabel. Vi båda har ju varit krassliga och hon mer krasslig än mig så vi får
se hur mycket vi kan kötta på, hur som helst tror jag det kommer bli en rolig
tävling i vilket fall! Seeeya don't wanna be yaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0