LOVE DON'T FEEL ME NOW

Längtade inte hem precis från stafett och medel-sm.. helt klart roligaste SM-helgen! Behöver inte dra hela rabblan om hur det har gått. Medel-SM kan vi skippa. Men stafetten var helt galet. Isabel växlar in som 4:a!! Kommer ikapp dom 3 före mig till 1:an, GULDLÄGE?!?! Blir övertaggad och drar förbi gänget istället för att hålla mig kall och låta dom sköta jobbet dom första kontrollerna. Drar och bommar och resten får förbli historia. Kommer sen till sista kontrollen och kämpar om 10:e platsen. Ren vilja på spurten, köttar ikapp avståndet på ca 15 m och är före, sista meterna innan målet tycker jag hon börjar trycka sig närmare mig, trodde hon skulle stänga mig, så knuffar tillbaka.. visar sig att hon ville springa in i rätt fålla av oss två. Så ja, jag spurtar in i fel fålla och inser det aldrig. Förenns alla skriker ''feeel fållaaa!!!'' Förbannad och arg var jag över klantigheten.. Och pinsamt var det också. Lyckas alltid med något. Men 11:e plats är inte fy skam heller, himla kul och få fajtas med dom bästa och gå ut i sånt läge isabel skickade ut mig. Tusen erfarenheter rikare längtar jag redan till nästa stafett-SM. Pallplats är utom tvekan rimligt!
 

Kommentarer
Postat av: Ms

Helt rätt inställning Ida man skall aldrig ge upp :) kram/ se framemot nya utmaningar:)

2012-09-24 @ 18:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0