STOCKHOLM LIGGER ÖDE OCH VÄRLDEN HÅLLER ANDAN

Igårkväll styrde systrarna larsson ihop en mysig tjejkväll! Ost och kex, vindruvor, choklad, thé, you name it! Allt möjligt gott hade dom dukat fram, + hade vi också ansiktsmasker. Alltihop var jätte mysigt! Andreas var även med och fick bevittna vad en tjejkväll innehåller. Dvs massa gott, ansiktsmasker, och skvaller!
 
Idag for jag ut och åkte rullskidor, ville åka själv men inte visste jag att jag skulle utsätta mig själv med sån grym ensamhet. Åkte nämligen broarna runt vilket innebär fint i början med by och hus. halva sträckan blev sen långsträcka efter långsträcka. Men jag försökte roa mig själv med att sjunga lite ibland på en rätt så stilla väg!
 
Nu e jag hemma och ska ladda upp med gossip girl inför SM. (Ja Sture, det är GG som kommer göra att jag hittar rätt i helga!) Peace out alla läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0